Over Mij

ik ben haniea555
ik woon im Amsterdam
en ik hou heel erg van beauty
en ik wil alles wat ik weet van
beauty,fasion,en nog veel meer
met jullie delen
ik maak elke dag 1 review (soms 2)
en je kan mij volgen op YouTube
en daar komen binnen kort ook filmpjes op
xxx

woensdag 18 april 2012

Win .... Win.... Win...

meiden jullie moeten dit weten
ik heb het niet verteld mijn geheim van nagels!
kijk hoe ze er uit zien:
dit zijn mijn nagels NIET! het zijn  nep nagels EN
het zijn gewoon prachtige nagels
ze zijn niet van mij zelf
heeft er iemand er een idee??
stuur het dan op bij de comments
ik hoop dat er eentje het weet want die krijgt het geheim te weten dus
verzin van alles en de dichtbijzijnde geheim mag het geheim weten!
xxx-haniea-xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

dankjewel voor je bericht
wat voor soort poster wil je??
stuur dat maar weer op als je die wilt